Detsember 2017
18192021222324
25262728293031
Baltic Winter Cup Lätis - I koht naiste suusataja veo klassis
Foto: Janis Kalaneps Picasa albumist http://picasaweb.google.com/spocins20/SunuSacensibas1501201102?feat=directlink#
Baltic Winter Cup'ilt Lätis 15.01.2011 saavutasime koos Bossega I koha naiste suusataja veos (NWS1). Rada oli järskude tõusude ja laskumistega ning see oli rajatud kohaliku suusakeskuse kõrvale. Distantsi pikkuseks oli 4 km.

Võistlus oli ühepäevane, s.t. kaks starti toimusid mõlemad samal päeval, kokku 2x4 km. Esimene start anti keskpäeval, teine õhtul pimedas, kus kohustuslikuks abivahendiks oli kõigil võistlejatel isiklik pealamp.
Esimeses sõidus ei olnud ausalt öeldes aimugi, mis mind ees ootab, sest rada ei olnud ma lähemalt enne uurimas käinud. Esimene ohutuli läks peas põlema stardis, kui rajakohtunikud hoiatasid, et rada on küllaltki ekstreemne, ning sisaldab kahte väga järsku langust, enne mida oleks hea ikka hoog maha võtta. Nii katsusime ka Bossega teha. Bosse oli iseenesest väga ettevaatlik laskumisel ja seetõttu ei olnud mul väga tegemist, et tema hoogu maha pidurdada. Küll ei pääsenud ma aga ise paarist korralikust kukkumisest :) Teisel korral õhtul pimedas oli meile rada juba selge ja kuigi pealambiga pimedas liikuda on hoopis midagi muud kui teha seda päevavalges, suutsin hoiduda kukkumistest ja nii läbisime raja puhtalt. Teisest sõidust tuli ka palju parem aeg.
Eesti tiim oli väga tubli sel etapil: Stina Vool saavutas naiste suusatajaveos teise koha ning Mariin Kaljula sai hakkama suurepärase tulemusega. Nimelt noppis ta Eestile esikohad nii 4-koera kelguveo klassis kui ka 2-koera kelguveo klassis.
Siinkohal tänusõnad ka reisikaaslasele Stinale, kellega koos võistlustele sõitsime ja öösel Eestisse tagasi tulime, võideldes väsimuse ja kallale kippuva unega. Hommikuks olime igal juhul kodus.
Tulemustega saab lähemalt tutvuda lisatud Excel failis. (.xls 0,1Mb).